Jaka jest zakres cenowy zegarów w sklepie OTO-HOME?
Nasze zegary obejmują różne przedziały cenowe, zaczynając od bardziej przystępnych opcji w okolicach 700 zł, aż do wyższej półki cenowej w okolicach 2000 zł. Dzięki temu mamy produkty dostępne dla różnych budżetów
Czy wyższa cena oznacza lepszą jakość zegara?
Tak, wyższa cena zegara zazwyczaj odzwierciedla zarówno unikalny design, jak i wyższą jakość materiałów użytych do produkcji. Jednak wszystkie nasze zegary są starannie wyselekcjonowane pod kątem trwałości i estetyki.
Jak mogę być pewien/a, że zakupiony produkt będzie trwały i solidny?
Wszystkie produkty oferowane w sklepie OTO-HOME przechodzą rygorystyczne testy jakościowe. Zapewniamy trwałość i solidność poparte naszym przekonaniem, że nasze produkty spełnią oczekiwania klientów.
Jakie materiały są używane do produkcji zegarów i dekoracji?
Staramy się korzystać z wysokiej jakości materiałów, takich jak drewno, metal, szkło i tworzywa sztuczne. Każdy produkt ma dokładne informacje dotyczące użytych materiałów na swojej stronie produktowej.
Czy mogę zwrócić produkt lub wymienić, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
Tak, nasza polityka zwrotów obejmuje możliwość zwrotu produktu do 14 dni. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w sekcji [Polityka Zwrotów]. Nasza polityka zwrotów i wymiany jest klarowna. Zapewniamy łatwe procedury zwrotne, z naciskiem na zadowolenie klienta.
Czy produkty w OTO-HOME posiadają gwarancję?
Tak, wszystkie nasze produkty są nowe, wolne od wad oraz objęte gwarancją producenta. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji znajdziesz w dokumentacji dołączonej do zegara oraz na naszej stronie [Polityka Gwarancji].
Jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki lub produktu?
W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania, prosimy o oznaczenie tego na liście przewozowym i skontaktowanie się z nami jak najszybciej. W przypadku uszkodzenia produktu, prosimy o przesłanie zdjęć na adres e-mailowego obsługi klienta ([e-mail]) w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.
Czy OTO-HOME oferuje bezpieczne pakowanie przesyłek?
Tak. Dbamy o bezpieczne zapakowanie każdego wysyłanego produktu, korzystając z dedykowanych opakowań, styropianów, folii bąbelkowej oraz specjalistycznych wypełniaczy aby zminimalizować ryzyko uszkodzeń podczas transportu
Jakie są opcje dostawy, a także koszty z nimi związane?
Oferujemy kilka opcji dostawy, w tym także darmową dostawę. Koszty dostawy są transparentnie podane na stronie koszyka przed finalizacją zamówienia, oraz na stronie: Dostawa
Czy istnieje możliwość śledzenia mojej przesyłki?
Tak, każda przesyłka jest nadawana z możliwością śledzenia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysłania, wraz z numerem przesyłki, który umożliwi śledzenie statusu dostawy
Jak długo trwa dostawa?
Czas dostawy zależy od wybranej opcji dostawy oraz lokalizacji. Standardowo, dostawa trwa od 1 do 3 dni roboczych. W wysokim sezonie czas dostawy może się nieco wydłużyć. O wszelkich opóźnieniach zostaną Państwo poinformowani wiadomością email.
Jakie są dostępne formy płatności?
Akceptujemy płatności kartą kredytową/debetową (Visa, MasterCard), płatności Przelewy24.pl, BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz przelewy tradycyjne. Więcej informacji na temat płatności znajdziesz w sekcji [Formy Płatności].
Czy OTO-HOME oferuje również montaż zegarów na życzenie klienta?
Obecnie nie oferujemy usługi montażu zegarów na życzenie klienta. Jednak wszystkie nasze zegary są łatwe w samodzielnym montażu, a dołączone instrukcje pomogą w tym procesie.
Czy OTO-HOME oferuje pomoc w doborze produktów do mojego wnętrza?
Tak, nasza obsługa klienta jest gotowa pomóc w doborze produktów dostosowanych do Twojego stylu i wnętrza. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, telefonicznie lub przez email, a nasi eksperci chętnie udzielą Ci porady